شناسه خبر : 49234
دوشنبه 15 شهريور 1395 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت انجمن جانبازان در پی شهادت جانباز"ذبیحی"

در پی شهادت یکی از اسطوره های صبر و پایمردی، جانبازنخاعی شهید" حسین ذبیحی اردکانی" انجمن جانبازان نخاعی پیام تسلیتی صادر کرد.

فاش نیوز - در پی شهادت یکی از اسطوره های صبر و پایمردی، جانبازنخاعی شهید" حسین ذبیحی اردکانی" انجمن جانبازان نخاعی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، در این پیام آمده است:

شهادت هنر مردان خداست...(امام خمینی رحمه الله علیه)

هراز چندگاهی، دوستانی از جنس دلیرمردان ایثار و مقاومت جمع جانبازان نخاعی را ترک می کنند و دل مالا مال از دلتنگی ما را حرنی اندهبار فرامی گیرد.

جانباز نخاعی" حسین ذبیحی اردکانی" از جمله جانبازانی بود که سالهای سال با مرارتهای ناشی از نخاعی بودنش ساخت و دم برنیاورد!. او نیز چونان دیگر همسنگران و جانبازانی که جمع ما راترک می کنند مظهر صبر، ایثار و متانت بود که مدتها در پی رسیدن به همسنگران شهیدش، مرادتها و سختی ها را بجان خرید و سرانجامی نیکو تر یافت.

روح بلند این شهیدِسعید به کاروان شهدا پیوست و نزد مولایش ابا عبدالله الحسین علیه السلام ماواء گزید.

انجمن جانبازان نخاعی، شهادت این دلاور مرد یزدی را به محضر امام زمان روحی فداه، مقام عظمای ولایت و رهبری، جامعه جانبازان و ایثارگرکشور و به ویژه خانواده شهید حسین ذبیحی اردکانی تسلیت عرض میکند، علو درجات واسعه را برای وی و صبر و شکیبایی برای خاندان ذبیحی اردکانی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
برادران معزز جانباز نخاعی تسلیت روی کاغذ بعداز عروج ملکوتی یک قهرمان جز برای بازمانده دردی را دوا نمیکند امروز از حال وروز همدردان نخاعی مطلع شوید انزوا زخم بستر پوکی استخوان وتحیر درطولانی شدن عارضه نخاعی مشکلات کلیوی ومسایل خانواده کوه را منفجرمیکند پیش ازمرگ بداد همنوعان رسیدن هنراست نه در فراق گریستن
روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد . خداوند به همه خانواده و بستگانشان صبر بدهد .
سلام عرض تسلیت به بازماندگان محترم و دوستدارانش.فاتحه و صلوات تقدیم کنید.
شهيد بزرگوار ذبيحي مظلوم زيست و خوار چشم دشمنان بود روحش با سيد شهدا محشور باد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi